آپدیت اندروید 13 سری گلکسی اس 22 سامسونگ با One UI 5.0 در ماه اکتبر منتشر می شود

آپدیت اندروید 13 سری گلکسی اس 22

در طول کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2022، سامسونگ به طور رسمی One UI 5.0 را معرفی کرد که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است. غول فناوری کره جنوبی تایید کرده است که سری S22 در ماه جاری به سیستم عامل جدید ارتقا خواهد یافت.

تاکنون، این شرکت چهار نسخه بتا از One UI 5.0 را برای سری Galaxy S22  عرضه کرده است. در حالی که مشخص نیست که آیا چهارمین نسخه بتا آخرین آپدیت خواهد بود یا خیر، طبق اعلام سامسونگ، رابط کاربری One UI 5.0 تا پایان ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت ولی ممکن است تاریخ اعلام شده برای بعضی از بازارها متفاوت باشد.

ناگفته نماند که گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا اولین گوشی های سامسونگ خواهند بود که سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت خواهند کرد.

یکی از ویژگی های جدیدی که در One UI 5 ارائه می شود تماس متنی Bixby است که می تواند با تایپ یک پیام به تماس های تلفنی پاسخ دهد. Bixby قادر خواهد بود متن را به صدا تبدیل کرده و آن را با تماس گیرنده به اشتراک بگذارد. همچنین با تبدیل صدای تماس گیرنده به متن، آنچه را که تماس گیرنده می گوید نشان می دهد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه + 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.