آنر X6 جدید به زودی با صفحه نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالا عرضه می شود

آنر X6 جدید به زودی با صفحه نمایش بزرگ عرضه می شود

شعبه میانمار آنر از عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری X با نام آنر X6 خبر داده است. گفته می شود این گوشی دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است.

آنر میانمار از طریق پستی در فیسبوک این خبر را اعلام کرده است.همچنین اطلاعاتی در مورد طراحی این گوشی فاش کرده که در زیر به مواردی از آن اشاره می کنیم.

بریدگی قطره ای در جلوی گوشی و محل دوربین سلفی قرار دارد در پشت گوشی هم یک ماژول مربعی برای دوربین ها در نظر گرفته شده که دارای دوربین سه گانه با فلاش led است.پشت این گوشی شبیه آنر x8 5g است که قبلا معرفی شده بود.

بر اساس تصویری که از این گوشی لو رفته مشخص است که این گوشی دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است که احتمالا انرژی آن توسط باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

علاوه بر این، یک منبع مالزیایی(بر اساس گفته سایت GSMArena ) ادعا می کند که آنر x6 دارای یک پنل LCD 6.5 اینچی است که وضوح HD+  را ارائه می دهد.این گوشی احتمالا دارای نرخ رفرش استاندارد 60 هرتز خواهد بود.

گفته می شود که در داخل بدنه گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک همراه با HyperEnjine مدیاتک قرار داده شده است.

این گوشی احتمالاً با اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 کار خواهد کرد.علاوه بر این، گزارش شده است که این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.شاید مشخصات بالا درست بنظر برسد  اما نمی توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد به این دلیل که منبع گزارش دهنده آن اعتبار زیادی ندارد. در هر صورت به زودی با معرفی این دستگاه تمام جزئیات آن منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده − یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.