هوش مصنوعی Vision قابلیتهای هوشمند را به تلویزیونهای جدید سامسونگ میآورد.
سامسونگ در حال افزودن هوش مصنوعی به تمام محصولات خود است؛ از گوشیهای هوشمند گرفته تا تلویزیونها، گجتهای پوشیدنی و حتی لوازم خانگی. البته مزایای این فناوریها ممکن است در نگاه اول برای مشتریان قابلدرک نباشد، به همین دلیل سامسونگ کمپینهای تبلیغاتی خلاقانهای را راهاندازی میکند تا توضیح دهد این ویژگیهای جدید چگونه زندگی کاربران را آسانتر میکنند.
در کمپین تبلیغاتی تلویزیونهای ۲۰۲۵ سامسونگ، هوش مصنوعی Vision نقش اصلی را ایفا میکند. این نامی است که سامسونگ برای مجموعه ویژگیهای هوش مصنوعی عرضهشده در تلویزیونهای امسال انتخاب کرده است.
Vision AI، محور اصلی تلویزیونهای ۲۰۲۵ سامسونگ
Vision AI مجموعهای از ویژگیهای هوش مصنوعی کاربردی را به تلویزیونهای ۲۰۲۵ سامسونگ اضافه میکند. از جمله آنها، اولین مترجم دروندستگاهی مخصوص تلویزیونها است که میتواند بهطور خودکار زبان محتوای در حال پخش را شناسایی کرده و زیرنویس را فوراً به زبان دلخواه کاربر ترجمه کند.
ویژگی «Click to Search» نیز مشابه «Circle to Search» در گوشیهای سامسونگ است. کاربران میتوانند با استفاده از کنترل تلویزیون، هر چیزی را که روی صفحه میبینند جستجو کنند.
Vision AI همچنین این امکان را فراهم میکند که اطلاعات بیشتری درباره محتوای در حال پخش بهدست آورد؛ مثلاً نام بازیگران، و اینکه در چه فیلمها یا سریالهای دیگری بازی کردهاند که با سلیقه تماشاگر مطابقت دارد.
برخی قابلیتهای قدیمی نیز اکنون در قالب Vision AI ارائه میشوند؛ از جمله توانایی تلویزیونهای سامسونگ برای ارتقای کیفیت محتوای تصویری از کیفیت پایین به وضوح 4K.
سامسونگ همه این ویژگیها و موارد بیشتر را در کمپین تبلیغاتی جدید تلویزیونهای ۲۰۲۵ خود برجسته کرده است. این کمپین توسط «سمیر مالال»، فیلمساز برنده جوایز بینالمللی، و با همکاری آژانس تبلیغاتی Cheil Seoul طراحی و تولید شده است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.