LinkedIn، پلتفرم محبوب رسانه اجتماعی کار محور، رویکرد جدیدی را برای کمک به کاربران خود با «پیشنهادات نوشتاری» و شرح وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی در پیش گرفته است. هدف این شرکت این است که تکمیل بخشهای «درباره» و «عنوان» پروفایلهای خود را برای کاربران آسانتر کند، که اغلب پر کردن آنها میتواند چالش برانگیز باشد. لینکدین از مدلهای OpenAI برای تقویت ابزار «بهبود» استفاده میکند، که مشترکین LinkedIn Premium میتوانند از آن برای تولید توضیحات بر اساس تجربه خود استفاده کنند.
هدف این ابزار حفظ “بیان و سبک منحصر به فرد” کاربر با استفاده از تجربه و مهارت های شغلی آنها و همچنین بینش خود لینکدین در مورد آنچه که یک نمایه خوب را ایجاد می کند، است. توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نقطه شروع خوبی برای کاربران است، اما این شرکت به کاربران توصیه می کند که متن را برای دقت بررسی و ویرایش کنند.
لینکدین همچنین در حال آزمایش شرح شغل نوشته شده با هوش مصنوعی است که در آن مدیران برای استخدام فقط باید عنوان شغل، نام شرکت و چند جزئیات اساسی دیگر را پر کنند. سپس لینکدین پیش نویس مفصلی از شرح شغل مربوطه ایجاد می کند. این ابزارها برای صرفه جویی در وقت کاربران طراحی شده اند و به آنها اجازه می دهد تا برخی از کارهای خسته کننده تری را که مرتبط با لینکدین هستند، بارگذاری کنند.
این ابزارهای نوشتاری اولین تلاش LinkedIn برای هوش مصنوعی مولد نیستند. این شرکت همچنین «مقالات مشارکتی» را معرفی کرده است که متنهای نوشته شده با هوش مصنوعی را با مشارکتهای کارشناسان لینکدین ترکیب میکند. علاوه بر این، این شرکت در حال اضافه کردن دوره های آنلاین جدید با تمرکز بر موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی است.
به طور کلی، رویکرد LinkedIn به هوش مصنوعی بر بهبود تجربه کاربر از طریق ایجاد آسانتر یک نمایه و شرح شغل قانعکننده متمرکز است. این ابزارها برای جایگزینی ورودی های انسانی نیستند، بلکه به عنوان نقطه شروعی برای استفاده کاربران ارائه می شوند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.