اچتیسی کسبوکار گوشیهای هوشمند خود را تعطیل نمیکند، در واقع آنها قرار است از استراتژی جدیدی برای عرضه 1 تا 2 تلفن همراه در سال پیروی کنند. در اظهارات اخیر، Huang Zhaoying، معاون ارشد کسبوکار و بازاریابی جهانی HTC، برنامهها و دیدگاههای این شرکت را در مورد آینده آن در بخش بسیار رقابتی تلفن همراه تشریح کرد.
تمرکز استراتژیک HTC بر ارتباطات و نیازهای مصرف کننده
استراتژی اچ تی سی بر حفظ همکاری خود با کوالکام و استفاده از پردازنده های سری اسنپدراگون 7 در مدل های آینده متمرکز است. این تصمیم با هدف این شرکت برای برآوردن نیازهای «مناسبتر» مشتریانش به جای تغییر به سریهای پیشرفتهتر اسنپدراگون 8 مطابقت دارد.
این شرکت عملکرد اصلی تلفن های همراه را در اولویت قرار می دهد: ارتباطات. در حالی که طراحی و فناوری ممکن است تکامل یابد، HTC بر اهمیت پایدار ارتباطات تلفن همراه تاکید می کند و استراتژی های توسعه و انتشار محصول خود را هدایت می کند. هنوز مشخصات و تاریخ عرضه این مدل های 2024 مشخص نشده است.
عملکرد اخیر HTC در بازار، به ویژه فروش سری HTC U23، انتخاب های استراتژیک آن را تایید کرده است. طبق گفته Huang Zhaoying، سری U23، شامل مدلهای U23 و U23 Pro، در مقایسه با HTC Desire 22 Pro قبلی، شاهد افزایش فروش قابل توجه حداقل 30 درصدی بوده است. این دستاورد با توجه به اینکه سری U23 تنها شش ماه است که هنوز در چرخه عمر محصول خود عرضه شده است قابل توجه است. تمرکز HTC بر بهبود ویژگیهای گوشی، بهویژه ماژولهای دوربین، واکنش مثبت بازار را به همراه داشته است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.