سامسونگ به استفاده احتمالی از اسنپدراگون 8 الیت برای سری گلکسی اس 25 اشاره کرد

سری گلکسی اس

سری مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 25 که انتظار می رود اوایل سال آینده عرضه شود، بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. TM Roh رئیس سامسونگ موبایل اخیراً به پذیرش احتمالی چیپست جدید اسنپدراگون 8 الیت کوالکام توسط این سری اشاره کرده است. در حالی که رو به صراحت از سری گلکسی اس 25 نام نمی برد، اظهارات وی قویاً نشان می دهد که حداقل یک مدل، احتمالاً گلکسی اس 25 اولترا، دارای این تراشه پیشرفته خواهد بود.

در جریان معرفی اسنپدراگون 8 الیت، Roh به صحنه پیوست تا نشان دهد که چیپست چگونه دستگاه های گلکسی آینده را بهبود می بخشد. او تاکید کرد که تمرکز کوالکام بر محاسبات هوشمند و پیشرفت‌های هوش مصنوعی موبایل نقش کلیدی در تجربه هوش مصنوعی گلکسی خواهد داشت. این با افشای اطلاعات قبلی و روند سامسونگ برای رزرو جدیدترین چیپست های کوالکام برای مدل های اولترا مطابقت دارد و نشان می دهد که گلکسی اس 25 اولترا به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 الیت برخوردار است.

اسنپدراگون 8 الیت می‌تواند عملکرد قابل توجهی را برای S25 Ultra ارائه دهد

Snapdragon 8 Elite جدیدترین پلتفرم موبایل پرچمدار کوالکام است که نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3 گلکسی S24 اولترا پیشرفت های قابل توجهی ارائه می دهد. پیشرفت های کلیدی شامل افزایش 40 درصدی عملکرد GPU و افزایش 35 درصدی در قابلیت ردیابی پرتو است. این پیشرفت‌ها، همراه با افزایش 44 درصدی راندمان انرژی، چیپست را برای کارهای سخت مانند بازی و چندوظیفه ایده‌آل می‌سازد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده + شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.