پرچمدار جمع و جور Redmi ممکن است با هر دو تراشه اسنپداگون 8 الیت و دایمنسیتی 9400 عرضه شود

ردمی

گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که ردمی ممکن است بر روی یک گوشی هوشمند کوچک و فرعی کار کند. انتظار می رود این دستگاه علیرغم اندازه کوچکتر، دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی باشد.

افشا اطلاعات جدید جدید اکنون جزئیاتی را در مورد پردازنده گوشی فاش کرده است و نکاتی که اگر درست باشد، بسیار جالب هستند.

طبق گفته اسمارت پیکاچو، یکی از کارشناسان Weibo، این پرچمدار کوچک Redmi می‌تواند از تراشه Dimensity 9400 پشتیبانی کند و ممکن است بخشی از سری Redmi K80 باشد، همانطور که با هشتگ #redmik80 در پست اشاره شده است.

آنچه قابل توجه است این است که تیتر همچنین ادعا می کند که سری K80 سال آینده دارای تراشه Snapdragon 8 Elite (Extreme Edition یا Gen 4) خواهد بود.

در حالی که نمی‌توانیم صحت این جزئیات را تأیید کنیم، اگر درست باشد، انتخاب جالب Redmi برای استفاده از تراشه های پرچمدار Snapdragon و MediaTek در یک سری خواهد بود.

جدا از این، جزئیات زیادی از این گوشی جمع و جور از Redmi نداریم. با توجه به اطلاعات محدود، می توان با اطمینان گفت که توسعه در مراحل اولیه است.

به نظر می رسد تمرکز شیائومی در حال حاضر بر روی عرضه قریب الوقوع سری استاندارد Redmi K80 است که انتظار می رود ماه آینده با حداقل دو نوع K80 و K80 Pro عرضه شود.

شایعات حاکی از آن است که K80 Pro دارای اسنپدراگون 8 الیت خواهد بود، در حالی که K80 می تواند از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. اگر این گوشی جمع و جور واقعاً بخشی از سری K80 باشد، احتمالاً در ماه نوامبر در کنار برادران بزرگتر خود عرضه خواهد شد.

ایده یک گوشی جمع و جور Redmi با پردازنده پرچمدار و باتری بزرگ هیجان انگیز است، اما تا زمانی که شیائومی آن را به طور رسمی تأیید نکند،  انتظارخاصی نباید داشته باشیم.

در هفته‌های آینده، اطلاعات و جزئیات بیشتری ممکن است منتشر شود. با این حال، در حال حاضر، وجود و مشخصات این مینی پرچمدار هنوز حدس و گمان است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.