تصاویر گلکسی A36 در رندرهای باکیفیت با طراحی شبیه نوت 10 به بیرون درز کرد

گلکسی A36

همین دیروز بود که گلکسی A36 5G سامسونگ در لیست Geekbench مشاهده شد. یک روز بعد، ما اکنون جزئیات کاملی در مورد طراحی گوشی داریم، به لطف افشاگر قابل اعتماد OnLeaks. با همکاری Giznext، رندرهای با کیفیتی از گوشی میان رده جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

در حالی که ما انتظار داشتیم سامسونگ به روند طراحی معمول خود پایبند باشد، این بار همه چیز در حال تغییر است – بالاخره! گلکسی A36 به جای حلقه‌های دوربین جداگانه معمولی، دارای یک جزیره دوربین به شکل قرص و تراز عمودی در پشت است.

رندرهای طراحی Galaxy A36

این طراحی یادآور گلکسی نوت 10 است و دیدن به روز رسانی طراحی در یک گوشی سامسونگ پس از مدتی بسیار طراوت بخش است.

بقیه گوشی به نظر یک تکامل ظریف است. این گوشی کمی بلندتر خواهد بود (162.6 میلی متر در مقابل 161.7 میلی متر) تا صفحه نمایش 6.64 اینچی کمی بزرگتر (از 6.60 اینچ) را در خود جای دهد. خوشبختانه، 7.4 میلی‌متر نیز باریک‌تر خواهد بود (از 8.2 میلی‌متر)، اگرچه برآمدگی دوربین ضخامت کلی را به 9.6 میلی‌متر می‌رساند.

 گلکسی A36

هنوز در مورد ظرفیت باتری صحبتی نشده است.

همه چیز کمی تاریک است. Geekbench اخیر نشان می دهد که A36 ممکن است دارای چیپست Snapdragon 6 Gen 3 یا 7s Gen 2 باشد. اگر درست باشد، این یک سوئیچ تامین کننده دیگر برای سری A خواهد بود، پس از Dimensity 1080 در A34 و Exynos 1380 در A35.

جلوی گوشی صفحه نمایش مسطح آشنا با دوربین سوراخ پانچ در مرکز را حفظ می کند. حاشیه ها کمی نامتقارن به نظر می رسند، اما در کل، منظره ای آشنا است. بدون هیچ اثرانگشت خوان در کنار، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که همانند مدل قبلی خود در صفحه نمایش تعبیه شده است.

به خاطر داشته باشید که اینها فقط رندر هستند، بنابراین طراحی نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد. همچنین زمان زیادی تا عرضه رسمی گلکسی A36 باقی مانده است. A35 در کنار A55 در اواسط ماه مارس معرفی شد، بنابراین می توانید انتظار یک بازه زمانی مشابه برای A36 و A56 را داشته باشید.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 + 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.