دوربین ، چیپست و صفحه نمایش شیائومی 15 فاش شد

شیائومی

سه ماه آخر سال معمولاً میدان جنگ برای پرچمداران چینی است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویوو قبلاً خط تولید پرچم‌دار خود را رونمایی کرده است، اوپو قرار است هفته آینده از سری Find X8 رونمایی کند و خط تولید Xiaomi 15 نیز در راه است.

در حالی که انتظار می رود سری 15 شیائومی اندکی پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 توسط کوالکام در 21 اکتبر عرضه شود، با کمال تعجب، هنوز اطلاعات کمی در مورد پرچمداران آتی شیائومی، به ویژه مدل استاندارد موجود است.

مشخصات شیائومی 15 (شایعه شده):

خوشبختانه، Yogesh Brar اطلاعات کلیدی Xiaomi 15 را به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش ها، این گوشی دارای صفحه نمایش تخت AMOLED 6.36 اینچی 1.5K، با اندازه و وضوح مشابه با Xiaomi 14 است.

در حالی که او چیزی در مورد روشنایی ذکر نکرد، شایعه قبلی ادعا کرد که سری 15 شیائومی از پنل صفحه نمایش TCL Huaxing C9 استفاده می کند که قادر به رسیدن به روشنایی بالاتر و ارائه رنگ های دقیق تر است. بنابراین، سری 15 شیائومی نیز احتمالاً روشنایی بالاتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد.

برای زمینه، شیائومی 14 در نور مستقیم خورشید به 1000 نیت و در حین پخش محتوای HDR به 3000 نیت (نور اوج) می رسد.

این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 (یا اسنپدراگون 8 الیت) و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در حالی که هنوز هم نسبت به برخی از رقبای خود مانند Oppo Find X8 یا vivo X200 Pro Mini نسبتاً کوچکتر است، اما یک جهش بزرگ از ظرفیت 4610 میلی آمپر ساعتی قبلی است. می توان آن را با یک شارژ بی سیم 90 واتی و 50 واتی جفت کرد.

در مورد دوربین‌ها، شایعه شده است که این گوشی دارای تنظیمات سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت است که شامل سنسور اصلی OV50H و تله فوتو 3.2X می‌شود. برای زمینه، این یک تغییر از سنسور اصلی Light Fusion 900 (50MP) سلف است.

OV50H عملکرد فوق‌العاده‌ای را در نور کم و فوکوس خودکار با فناوری بهره تبدیل دوگانه (DCG™) ارائه می‌دهد که پیکسل 1.2 میکرون (µm) در قالب اپتیکال 1/1.3 اینچ دارد.

همچنین انتظار می‌رود سری 15 شیائومی سیستم عامل HyperOS 2.0 شیائومی مبتنی بر اندروید 15 را معرفی کند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

11 + 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.