آنر تاریخ عرضه گوشی با اسنپدراگون 8 الیت را اعلام کرد

شایعاتی در مورد اینکه کدام شرکت برای اولین بار گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت عرضه می کند، شنیده ایم. برای مدتی به نظر می رسید که شیائومی پیشتاز باشد، اما اطلاعات اخیر نشان می دهد که OnePlus نیز ممکن است در این رقابت حضور داشته باشد. با این حال، آنر در تایید رسمی تاریخ عرضه گوشی های هوشمند سری Magic 7 خود را اعلام کرده است.

عرضه سری آنر مجیک ۷ تایید شد

آنر

این خبر  از طریق پستی در Weibo منتشر شد. این شرکت برای دو رویداد جداگانه در این ماه برنامه ریزی کرده است.

اولین مورد، که برای 23 اکتبر برنامه ریزی شده است، MagicOS 9.0، سیستم عامل آینده این شرکت مبتنی بر اندروید 15 را معرفی خواهد کرد. پوستر تبلیغاتی همراه با اعلامیه به تمرکز هوش مصنوعی برای MagicOS 9.0 اشاره می کند، با عنوان “witness the magic of AI”.

با این حال، خبر مهم تر، تایید عرضه سری Magic 7 در 30 اکتبر است. این اولین تایید رسمی تاریخ عرضه یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite است. اما مهم است که توجه داشته باشید که این لزوماً تضمین نمی کند که Honor اولین گوشی با این سیلیکون را عرضه کند.

رونمایی رسمی کوالکام از اسنپدراگون 8 الیت برای 21 اکتبر تعیین شده است. علاوه بر این، گزارش اخیر حاکی از آن است که انبوهی از عرضه‌های پرچمدار با این تراشه در 28 اکتبر آغاز خواهد شد. این امر درها را برای شیائومی و سایر برندها باز می گذارد تا به طور بالقوه عنوان اولین گوشی Snapdragon 8 Elite را به خود اختصاص دهند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.