مشخصات کلیدی iQOO 13، قیمت، و بازه زمانی عرضه در هند مشخص شد

iQOO

کوالکام ماه آینده به طور رسمی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی خواهد کرد و به زودی انتظار داریم موجی از گوشی های هوشمند دارای این تراشه را داشته باشند.

iQOO همچنین در حال آماده شدن برای عرضه iQOO 13 با همان تراشه است. در حالی که ما گهگاه نکاتی را در مورد این گوشی هوشمند دیده‌ایم، یک افشای جدید مشخصات کلیدی و جدول زمانی عرضه آن را برای بازار هند فاش می‌کند.

با نگاهی به مشخصات فاش شده، iQOO 13 به خوبی برای رقابت مجهز به نظر می رسد. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 2K AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز است که طبق گزارش ها از یک پنل ساخته شده توسط BOE استفاده می کند.

انتظار می‌رود iQOO 13 با بهره‌مندی از اسنپدراگون 8 نسل 4 آینده، تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و تا 16 گیگابایت رم برای چندوظیفگی سنگین ارائه دهد.

گفته می شود تنظیمات دوربین با مدل قبلی خود یعنی iQOO 12 متفاوت است. شایعه شده است که به جای لنز تله فوتو پریسکوپ، iQOO 13 دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سه سنسور 50 مگاپیکسلی است: یک لنز اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز 2x تله فوتو.

جزئیات بیشتر فاش شده حاکی از آن است که iQOO 13 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش، باتری بزرگ 6150 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این تلفن همچنین ممکن است دارای یک قاب فلزی و نوار نور “Halo”  باشد.

در مورد قیمت، اطلاعات افشا شده نشان می دهد که قیمت iQOO 13 می تواند از حدود 55000 روپیه در هند شروع شود. عرضه اولیه آن در ماه دسامبر در هند و پس از انتشار اولیه آن در چین انتظار می رود.  مشخصات شایعه شده را در جدول زیر مشاهده می کنید:

iQOO

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina
  • برچسب‌ها
  • iQOO

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.