سامسونگ ممکن است اولین دستگاه “کروم بوک پلاس” خود را هفته آینده معرفی کند

کروم بوک

سامسونگ مدت زیادی است که یک کروم بوک ممتاز عرضه نکرده است. آخرین مدل آن، Chromebook 2، در سال 2021 عرضه شد. طبق گزارش Chrome Unboxed، پس از نزدیک به چهار سال، سامسونگ ممکن است بالاخره یک کروم بوک جدید معرفی کند.

این گزارش حاکی از آن است که این شرکت آماده است تا یک گلکسی کروم بوک پلاس جدید سامسونگ را نیز در اوایل هفته آینده عرضه کند. این نه تنها اولین کروم بوک این شرکت با برند گلکسی در سال‌های اخیر خواهد بود، بلکه اولین مدل کروم بوک پلاس آنها نیز خواهد بود.

برای کسانی که نمی‌دانند، گوگل سال گذشته نام تجاری «پلاس» را برای کروم‌بوک‌ها معرفی کرد. برای کسب این برچسب برای دستگاه‌های ChromeOS خود، تولیدکنندگان باید معیارهای خاصی از جمله پردازنده‌های سطح بالا، وب‌کم‌های با وضوح بالا و حداقل سیستم مورد نیاز را رعایت کنند.

جای تعجب نیست که اولین کروم بوک پلاس سامسونگ با این استانداردها مطابقت دارد.

گوگل در 24 سپتامبر یک رویداد ویژه کروم بوک را در شهر نیویورک برگزار می کند. طبق شایعات، می‌توانیم شاهد معرفی کروم‌بوک پلاس جدید سامسونگ در این رویداد باشیم.

مدتی است که شایعات پیرامون کروم بوک با کد Xol از سامسونگ منتشر شده است. اطلاعات کمی در مورد این دستگاه می دانیم اما این یک لپ تاپ تاشوی سنتی با مشخصات بالا و یک “کلید دستیار” اختصاصی خواهد بود.

با توجه به تاکید زیاد روی Gemini، دستیار مجازی گوگل، در چشم انداز کروم بوک 2024، مطمئناً این کلید با Gemini یکپارچه خواهد شد.

مشخصات دقیق، طراحی و سایر ویژگی‌های گلکسی کروم بوک پلاس محرمانه است. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند و هفته آینده عرضه شود، انتظار برای جزئیات رسمی طولانی نخواهد بود. به محض انتشار اطلاعات جدید، مطمئناً شما را در جریان خواهیم داشت.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهارده − سیزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.