لنوو تبلت جدیدی با 8 بلندگو و برچسب قیمت مقرون به صرفه  عرضه کرد

تب پلاس لنوو

لنوو رسما تب پلاس خود را در ایالات متحده عرضه کرد و آن را به طور گسترده از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس مصرف کنندگان قرار داد. این به دنبال عرضه محدود این تبلت در برخی بازارهای بین المللی از جمله اتحادیه اروپا است.

تب پلاس لنوو با قیمت 320 دلار، مجموعه ای مناسب از ویژگی ها را ارائه می دهد که کیفیت صدای استثنایی برجسته ترین ویژگی آن است.

مشخصات تب پلاس لنوو

Tab Plus با پشتیبانی از تراشه مدیاتک هلیو G99، عملکرد سیستم قابل قبولی را ارائه می دهد، اگرچه این چشمگیرترین نیست که ما دیده ایم. آنچه در اینجا برجسته است سیستم صوتی 8 بلندگو برای صدا است.

برای قرار دادن این بلندگوها، تبلت کمی درشت است، به خصوص در نیمه پایینی که حدود 0.5 اینچ ضخامت دارد، در حالی که نیمه بالایی باریک تر است و 0.3 اینچ است.

لنوو یک پایه داخلی تعبیه کرده است که به شما امکان می دهد تبلت را تا زاویه 175 درجه نگه دارید. همچنین می‌توانید از تب پلاس لنوو به عنوان یک بلندگوی بلوتوث استفاده کنید و علاوه بر دستگاه خود، صدا را از دستگاه‌های دیگر پخش کنید.

در جلو، یک صفحه نمایش 11.5 اینچی، 2000 در 1200 پیکسل و صفحه نمایش 90 هرتز IPS دارید. همچنین یک پشتیبانی از قلم اختیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز از آن به عنوان دستگاه بهره وری استفاده کنید.

گزینه های حافظه شامل 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 است. این تبلت از یک باتری 8600 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و عقب است.

از Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و دارای یک پورت USB 2.0 Type-C برای شارژ و داده، یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک جک 3.5 میلی متری صدا برای صدای سیمی است. این تبلت از صدای 24 بیتی 96 کیلوهرتز از طریق جک هدفون پشتیبانی می کند.

تب پلاس لنوو با اندروید 14 عرضه می شود و این شرکت حداقل دو به روز رسانی سیستم عامل اصلی و چهار سال به روز رسانی امنیتی را وعده داده است که آخرین آن برای ژوئن 2028 برنامه ریزی شده است.

لنوو همچنین لوازم جانبی اختیاری مانند Lenovo Tab Pen Plus را با 4096 سطح حساسیت فشار و شارژر دیواری USB-C 68 واتی ارائه می‌کند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 + 16 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.