One UI 6.1.1 کپی و جابجایی فایل را آسان تر می کند

One UI 6.1.1

سامسونگ با هر نسخه جدید One UI چندین بهبود عمده و جزئی ایجاد کرده است و این شرکت نیز همین کار را با One UI 6.1.1 انجام داده است. این نسخه جدید One UI که در ماه ژوئیه با Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 عرضه شد، بهبودی جزئی در رابط کاربری ایجاد کرده است که کپی و انتقال فایل ها را آسان تر می کند.

سامسونگ با آپدیت One UI 6.1.1 عنصر رابط کاربری جدیدی را در اپلیکیشن My Files معرفی کرده است. هنگام کپی کردن یا انتقال فایل ها از یک مکان به مکان دیگر ظاهر می شود. هنگامی که فایلی را انتخاب می کنید و آن را کپی و جایگذاری می کنید یا به مکان دیگری در حافظه داخلی یا خارجی گوشی منتقل می کنید، یک پنجره پاپ آپ در پایین صفحه نمایش داده می شود و پوشه های موجود مکان های ذخیره سازی داخلی یا ابری را نشان می دهد.

این پنجره بازشو دارای برگه هایی در بالا است تا دسترسی به مکان های ذخیره سازی داخلی، قابل ارتقا یا ابری را آسان تر کند.  همچنین پنجره کپی/حرکت فایل، مکان‌های Google Drive، حافظه داخلی و OneDrive را نشان می‌دهد. پس از اتمام عملیات انتقال فایل، یک پیام پاپ آپ در نزدیکی پایین صفحه به شما امکان می دهد به سرعت به پوشه ای که فایل را کپی یا منتقل کرده اید، بپرید.

در حال حاضر، این رابط کاربری جدید فقط در گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس، گلکسی اس 24 اولترا، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 مشاهده شده است زیرا این تنها دستگاه‌های گلکسی هستند که دارای رابط کاربری One UI 6.1.1 هستند. در نهایت، پس از دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1، این بهبود برای سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی منتشر خواهد شد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 + 13 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.