گوگل پیکسل 9 پرو فولد با رم 16 گیگابایتی معرفی شد

گوگل از نسل دوم گوشی تاشو خود رونمایی کرد. این گوشی پیکسل 9 پرو فولد نام دارد. این شرکت در سال 2022 وارد بخش گوشی های تاشو شده بود. گوگل تغییرات زیادی در آخرین محصول تاشو خود ایجاد کرده است. از نظر مشخصات، شباهت های زیادی در مقایسه با آخرین نسل گوشی های سری Pixel 9 (استاندارد، پرو و ​​پرو XL) دارد. این گوشی تاشو در بازار با گوشی هایی مانند Samsung Galaxy Z Fold 6، OnePlus Open، Vivo X Fold 3 رقابت می کند.

مشخصات گوگل پیکسل 9 پرو فولد

گوگل پیکسل 9 پرو فولد

گوگل پیکسل 9 پرو فولد در مقایسه با مدل قبلی خود که نسبت تصویر وسیع تری داشت، ظاهری شبیه به گوشی تاشو مناسب دارد. در واقع، صفحه‌نمایش خارجی اولیه بلندتر است و شبیه به تلفن‌های سری پیکسل 9 است، این گوشی تاشو نیز گوشه‌ای گرد دارد که چسبندگی بهتری در دست‌ها ارائه می‌کند. این شرکت می‌گوید که این دستگاه دارای فولاد چند آلیاژی با پوشش آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا در هوافضا است. پنل پشتی دستگاه دارای یک جزیره دوربین مستطیلی با دو بریدگی قرصی شکل است که حسگرها را در خود جای می دهند. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. اولی به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند. Pixel 9 Pro Fold برخلاف مدل قبلی خود کاملاً صاف تا می شود. همچنین می توان از آن در حالت رومیزی استفاده کرد.

صفحه نمایش خارجی پیکسل 9 پرو فولد 6.3 اینچی است. از همه طرف توسط قاب های متقارن احاطه شده است و دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در راستای مرکز است. صفحه نمایش AMOLED دارای رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش داخلی بزرگ 8 اینچی با پنل Super Actua Flex است که آن را با OnePlus Open برابری می کند. رزولوشن آن 2152 در 2076 پیکسل با نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2700 نیت است.

در بخش اپتیک، Google Pixel 9 Pro Fold دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با لنز فوق عریض 10.5 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و زوم سوپر رزولوشن 20 برابر است. هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دارای سنسور دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هستند. مانند تلفن‌های پیکسل، این تلفن تاشو نیز دارای ویژگی‌های دوربین مختلف و همچنین ویژگی‌های ویرایش هوشمند است.

این گوشی از چیپست Tensor G4 نیرو می گیرد. یک چیپست Titan M2 برای اهداف امنیتی وجود دارد. این گوشی تاشو تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این دستگاه توسط یک واحد باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 21 وات و شارژ بی سیم پشتیبانی می شود. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه می‌شود و همانند سری پیکسل 9، واجد شرایط به‌روزرسانی‌های 7 ساله سیستم‌عامل است. این دستگاه دارای Gemini Nano به همراه ویژگی هایی مانند Magic Eraser، Pixel Screenshots، Add Me و غیره است. همچنین دارای ویژگی‌های ایمنی مانند Emergency SOS، crash detection، هشدارهای بحران و غیره است.

نسل دوم گوشی تاشو از 1799 دلار / 1899 یورو برای 256 گیگابایت و 1999 دلار / 2029 یورو برای نسخه 512 گیگابایتی شروع می شود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 + 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.