رونمایی گوگل از پیکسل 9 با طراحی جدید

گوگل رویداد سالانه Made by Google را زودتر از همیشه برگزار کرد. همانطور که انتظار می رفت، غول جستجو از مجموعه ای از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند، تلفن تاشو، ساعت هوشمند و هدفون TWS رونمایی کرده است. درز و شایعات همه چیز را در مورد دستگاه های جدید نشان داده بود که چیزی برای فکر کردن باقی نگذاشته بود. گوگل پیکسل 9 به عنوان جانشین پیکسل 8  وارد بازار می‌شود. طراحی کاملاً جدید و چندین ارتقاء دارد.

مشخصات و ویژگی های گوگل پیکسل 9

گوگل از پیکسل 9

گوگل پیکسل 9 با طراحی جعبه‌ای و فرم جمع‌وجور با قاب تخت در مقایسه با نمایه باریک نسخه قبلی خود عرضه می‌شود. نوار افقی دوربین در پنل پشتی نیز بریده شده است و به لبه ها نمی رسد. در جلو، گوشی هوشمند دارای یک بریدگی سوراخ پانچ با تراز وسط با نمایشگر واقعی 6.3 اینچی است. نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. گوگل اسکنر اثر انگشت نوری را به نفع فراصوت در دستگاه کنار گذاشته است.

از نظر اپتیکی، گوگل پیکسل 9 دوربین دوگانه پشتی را با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی حفظ می کند. لنز فوق عریض به طور گسترده از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل در جدیدترین پیشنهاد ارتقا یافته است. در جلو، دستگاه دارای یک دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی است. طبق معمول، گوشی هوشمند دارای ویژگی هایی مانند پاک کن جادویی و غیره است.

گوگل پیکسل 9 یک پردازنده Tensor G4 را در خود جای داده است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک واحد باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی و همچنین شارژ بی سیم می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، پیکسل 9 روی سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و تایید شده است که هفت سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند. یک ویژگی Emergency SOS وجود دارد که به شما در مورد هر بحرانی هشدار می دهد و همچنین ادعا می شود که با بدافزارها و کلاهبرداری های فیشینگ مقابله می کند. این به شما کمک می کند تا بدون دریافت شبکه متصل بمانید. این دستگاه همچنین از هوش مصنوعی Gemini در کنار ویژگی های بیشتر پشتیبانی می کند.

قیمت این گوشی هوشمند از 800 دلار / 899 یورو برای نسخه 128 گیگابایتی شروع می شود در حالی که گزینه 256 گیگابایتی 900 دلار / 999 یورو قیمت دارد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.