سامسونگ همچنان دومین برند بزرگ تبلت در جهان است

تبلت

سامسونگ همچنان دومین برند بزرگ تبلت جهان در سه ماهه آوریل تا ژوئن بود. این شرکت 18.6 درصد تبلت های بیشتری را در طول سه ماهه نسبت به سال گذشته ارسال کرد، اما سهم بازار آن اندکی کاهش یافت. با این حال، خوب است ببینیم که فروش آن علیرغم عرضه نکردن تبلت های جدید در این دوره، افزایش یافته است.

سامسونگ در سه ماهه دوم 2024 دومین برند بزرگ تبلت جهان بود و در رتبه پایین تر از اپل قرار گرفت

طبق گزارش IDC، سامسونگ 6.9 میلیون تبلت گلکسی را در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار کرده است که 20.1 درصد از بازار جهانی تبلت را به خود اختصاص داده است. در مقایسه با سال گذشته، 18.6٪ تبلت بیشتری در سه ماهه دوم 2024 ارسال کرد. این شرکت علیرغم اینکه هیچ مدل تبلت اصلی جدیدی را عرضه نکرد، توانست فروش خود را بهبود بخشد. رشد آن عمدتاً ناشی از استقرار تجاری است که معمولاً از دستگاه های Galaxy XCover استفاده می کنند.

اپل طبق معمول بزرگترین برند تبلت دنیا بود. این شرکت در طول سه ماهه 12.3 میلیون آیپد فروخته و 35.8 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. اگرچه محموله های آن 18.2 درصد افزایش یافت، سهم بازار آن از 37 درصد در سه ماهه دوم 2023 به 35.8 درصد در سه ماهه دوم 2024 کاهش یافت. این شرکت خط تولید آیپد پرو جدید را با پنل های OLED پشت سر هم ال جی و سامسونگ عرضه کرد، اما آنها به اندازه کافی سود نکردند. تفاوت در فروش همانطور که مردم انتظار داشتند.

لنوو 2.5 میلیون تبلت در سه ماهه دوم 2024 فروخته است که نسبت به سال گذشته 16.7 درصد رشد داشته است. هوآوی به لطف کشور اصلی خود رشد چشمگیری را نشان داد و سهم 6.8 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. این شرکت 2.3 میلیون تبلت را ارسال کرد که 40.3 درصد بیشتر از سال گذشته است.

شیائومی تعداد محموله های خود را تقریبا دو برابر کرد و به 2 میلیون دستگاه رساند و 5.8 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. محموله های آن نسبت به سال گذشته 94.7 درصد افزایش یافته است. بیشتر پیشرفت های آن از روسیه و کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا انجام شده است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده − پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.