سامسونگ گلکسی F14 4G با پردازنده اسنپدراگون 680 در هند عرضه شد

سامسونگ گلکسی F14 4G

سامسونگ گلکسی F14 4G را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان هندی معرفی کرده است. این برند در حال حاضر یک مدل 5G از گلکسی F15 در بازار هند دارد که توسط Exynos 1330 پردازنده طراحی شده است.

مشخصات Samsung Galaxy F14 4G

سامسونگ گلکسی F14 4G را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان هندی معرفی کرده است. پس از راه اندازی برادر 5G خود، این مدل یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 را ارائه می دهد که با 4 گیگابایت رم و 4 گیگابایت رم مجازی اضافی جفت شده است. حافظه داخلی 64 گیگابایتی تا 1 ترابایت قابل افزایش است. صفحه نمایش 6.7 اینچی Full HD+ Infinity-U LCD آن دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز برای تصاویری روان است.

این دستگاه در رنگ های نقره ای و سبز عرضه می شود. علاقه مندان به عکاسی از دوربین اصلی پشتی 50 مگاپیکسلی همراه با سنسورهای عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو قدردانی خواهند کرد. برای عکس های سلفی، یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. امنیت توسط یک اسکنر اثر انگشت که در کنار آن نصب شده است انجام می شود.

یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که شارژر در جعبه موجود نیست. Galaxy F14 4G که روی اندروید 14 با One UI 6.1 اجرا می‌شود، رابط کاربر پسند و گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد. سامسونگ دو ارتقاء سیستم عامل و چهار سال به روز رسانی امنیتی را تضمین می کند.

قیمت و در دسترس بودن
همانطور که در بالا ذکر شد، Samsung Galaxy F14 4G در رنگ‌های نقره‌ای و سبز عرضه می‌شود. قیمت 8999 روپیه، نسخه تک 4 گیگابایتی + 64 گیگابایتی در خرده فروشی های منتخب در دسترس خواهد بود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت + 9 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.