رندرهای با کیفیت و برخی مشخصات سامسونگ گلکسی A06 منتشر شد

رندر سامسونگ گلکسی A06

اخیراً اطلاعات زیادی در مورد Galaxy A06 شنیده ایم، از جمله گواهینامه های بلوتوث SIG، BIS، NBTC و FCC.  همچنین از قبل برخی از مشخصات مدل اقتصادی آینده را می دانیم. اکنون  چند رندر دقیق منتشر شده است .

به نظر می رسد گلکسی A06 از طراحی آشنای سامسونگ بهره می برد. به گفته منبع، ابعاد این گوشی 167.3 در 77.9 در 8.0 میلی‌متر با نمایشگر تخت در جلو و دوربین دوگانه در پشت است. همچنین می دانیم که این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا و حسگر اثرانگشت در دکمه پاور است. این منبع همچنین حدس می زند که ال سی دی گوشی دارای رزولوشن 6.7 اینچی مورب و HD+ باشد.

رندر سامسونگ گلکسی A06

اطلاعات اخیر در GeekBench به همراه برخی منابع دیگر مانند فهرست رسمی در وب سایت سامسونگ هند، جزئیات دیگری را نیز فاش کرده است. ظاهرا گلکسی A06 همانند نسل قبلی خود یعنی گلکسی A05 از تراشه مدیاتک هلیو جی 85 بهره خواهد برد. همچنین دارای 6 گیگابایت رم و نسخه های حافظه دیگر نیز احتمالاً موجود است، همچنین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 15 واتی است. البته این اطلاعات افشا شده است و برای اطلاعات دقیق باید تا معرفی رسمی صبر کنیم.

رندر سامسونگ گلکسی A06

انتظار داریم سامسونگ هر چه زودتر از گلکسی A06 رونمایی کند که در نهایت به ما امکان می دهد تفاوت های آن را با گلکسی A05 مشاهده کنیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 − هشت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.