سوزوکی سوئیفت 2024 معرفی شد

سوزوکی سوئیفت 2024

پس از معرفی اخیر کانسپت سوئیفت در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن 2023، سوزوکی از نسخه تولیدی هاچ بک کوچک خود رونمایی کرد. نسل بعدی سوئیفت دارای نمای بیرونی، داخلی و پلت فرم ارتقا یافته با پیشرانه هیبریدی ملایم تازه توسعه یافته است.

سوئیفت جدید دقیقاً شبیه طرح مفهومی است. حتی چرخ‌های آلیاژی، تزئینات بیرونی و داخلی و رنگ‌ها از نمونه اولیه‌ای که چند هفته پیش در توکیو رونمایی شد، گرفته شده‌اند. پالت رنگ شامل 9 گزینه رنگی، به علاوه 4 گزینه دو رنگ اضافی با سقف مشکی و ستون است.

سوزوکی سوئیفت 2024 دارای طول بدنه 3860 میلی متر، عرض 1695 میلی متر، ارتفاع 1500 میلی متر و فاصله بین دو محور 2450 میلی متر است. در داخل، یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 9 اینچی وجود دارد و داشبورد به روز شده دارای درج های بافت سفید است. هیچ دسته ابزار دیجیتالی وجود ندارد، اما یک صفحه نمایش کوچک بین صفحه های آنالوگ وجود دارد، درست مانند نسل قبلی. همچنین سیستم تهویه مطبوع جدید موجود در سایر مدل‌های سوزوکی و همچنین یک شیار CD در کنسول مرکزی بالای جا لیوان‌ها و چندین سوکت شارژ USB وجود دارد. ترمز دستی در حال حاضر برقی با عملکرد نگه داشتن خودکار است.

سوزوکی سوئیفت 2024

از نظر ایمنی، نسل جدید دارای رادار موج میلی متری، دوربین تک چشمی و سنسور اولتراسونیک است که عملکرد بهبود یافته ای را برای پکیج Suzuki Safety Support ADAS ارائه می دهد. دومی شامل Dual Sensor Brake Support II است که خودروها، دوچرخه ها، موتورسیکلت ها و عابران پیاده را بهتر تشخیص می دهد. همچنین یک دوربین نظارت همه جانبه، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب وجود دارد.

سوئیفت جدید در سه تیپ XG، Hybrid MX و Hybrid MZ در دسترس خواهد بود. مدل پایه به یک موتور بنزینی غیر برقی مجهز شده است، در حالی که نسخه‌های میان‌رده و رده بالا به یک سیستم هیبریدی ملایم مجهز شده‌اند. سوزوکی مشخصات دقیقی را به ما ارائه نکرد، اما اعلام کرد که پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری “تازه توسعه یافته” Z12E “بسیار کارآمد” است و “گشتاور کم سرعت کافی” را ارائه می دهد. اضافه شدن یک موتور ژنراتور ISG و یک باتری اختصاصی مانند مدل قبلی به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.

نمای داخل سوزوکی سوئیفت 2024

تمامی نسخه‌های سوزوکی سوئیفت 2024 با گیربکس اتوماتیک CVT جدید عرضه می‌شوند که گفته می‌شود سبک‌تر، بی‌صداتر و کارآمدتر از واحد قبلی است. به لطف سیستم تمام چرخ متحرک اختیاری، نیرو به هر چهار چرخ یا جلو منتقل می شود.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه − سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.