سونی تجارت تراشه را با دومین کارخانه تولیدی در کوماموتو، ژاپن گسترش می‌دهد

سونی

شرکت سونی در اقدامی استراتژیک برای تقویت تجارت تراشه‌های خود، برنامه خود را برای تصاحب حدود 27 هکتار (270000 متر مربع) زمین در استان کوماموتو، ژاپن اعلام کرده است. بر اساس گزارش‌های بلومبرگ نیوز و منابع رسانه‌ای محلی، این شرکت قصد دارد دومین کارخانه تولیدی خود را با سرمایه‌گذاری بالقوه به صدها میلیارد ین در کوماموتو احداث کند.

انتظار می رود که تولید در سال 2025 آغاز شود

هدف اصلی این توسعه، سرعت بخشیدن به توسعه سونی در بخش تجاری رقابتی تراشه و پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای نیمه هادی های سونی در بازار جهانی است. این حرکت با ملاحظات قبلی گروه سونی مطابقت دارد، همانطور که IT Home در دسامبر سال گذشته گزارشی، مبنی بر ایجاد یک کارخانه جدید در استان کوماموتو به طور خاص برای تولید حسگرهای تصویر گوشی های هوشمند ارائه داد. جدول زمانی اولیه پیشنهاد می کرد که در سال 2024 شروع به کار کند و تولید از اوایل سال 2025 شروع شود.

Sony Semiconductor Solutions، یکی از زیرمجموعه های سونی Semiconductor، در حال حاضر از نظر سهم درآمد، جایگاه برتر را دارد و 44 درصد از بازار را در اختیار دارد.  به گفته IT Home، سونی، سامسونگ و OMNIVISION با هم تقریباً 83 درصد از بازار جهانی حسگرهای تصویر تلفن هوشمند را در اختیار دارند.

شیمیزو تروشی، رئیس شرکت Sony Semiconductor Solutions، کمبود نیمه هادی غالب را تأیید کرد و بر اهمیت تصمیم TSMC برای تأسیس کارخانه در کوماموتو تأکید کرد. تروشی اظهار داشت که این توسعه باعث افزایش اعتماد در گسترش کانال های تدارکات شده است. در نتیجه، تصاحب زمین توسط سونی در کوماموتو را می توان به عنوان یک اقدام استراتژیک برای افزایش ظرفیت تولید خود و فضای ذخیره ای امن در نظر گرفت.

هدف سونی با سرمایه گذاری در کارخانه تولید دوم در کوماموتو، تقویت موقعیت خود در تجارت تراشه است و به طور موثری تقاضای فزاینده برای نیمه هادی های با کیفیت بالا را برآورده می کند. سونی با تعهد مستمر خود به نوآوری و توسعه، آماده است تا گام‌های مهمی در بازار جهانی بردارد و حضور خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت تقویت کند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.