شیائومی 13T پرو به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شود

ردمی

شیائومی در حال حاضر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند رده بالای خود یعنی Xiaomi 13 Ultra است که می‌تواند سطح عکاسی با گوشی‌های هوشمند را ارتقا دهد. مدیرعامل این شرکت، آقای لی، اخیراً عرضه جهانی قریب الوقوع  شیائومی 13 اولترا را تایید کرده و موج جدیدی از اشتیاق را در میان طرفداران آن برانگیخته است. علاوه بر Xiaomi 13 Ultra، به نظر می رسد این برند در تلاش است تا گوشی هوشمند دیگری به نام Xiaomi 13T Pro را عرضه کند.

یک نشریه معتبر، گزارش داده است که دو گوشی هوشمند شیائومی متمایز و در عین حال مشابه در حال توسعه هستند.  دو دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C هستند که حرف “G” نشان دهنده یک نوع جهانی و حرف “C” نشان دهنده یک نوع چینی است. این نشریه فاش کرده است که این گوشی های هوشمند قرار است با نام های Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra وارد بازار شوند.

بر اساس این گزارش، Redmi K60 Ultra ابتدا در چین عرضه خواهد شد و پس از آن عرضه جهانی با نام Xiaomi 13T Pro خواهد بود. شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C نیز ممکن است تاریخ عرضه احتمالی جولای 2023 را نشان دهد، اگرچه این حدس و گمان است و به طور رسمی تأیید نشده است. لازم به ذکر است که هیچ تضمینی برای عرضه دستگاه ها در بازار هند وجود ندارد.

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که هر دو دستگاه به چیپست پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی 9200 مجهز خواهند شد و اولین بار است که یک گوشی هوشمند شیائومی از این پردازنده بهره می‌برد. چیپست Dimensity 9200 به طور گسترده ای به عنوان یک چیپست قدرتمند و کارآمد در نظر گرفته می شود و دیدن قیمت این دستگاه ها توسط شیائومی جالب خواهد بود.

با توجه به اینکه Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra آینده برای  کاربرانی در نظر گرفته شده اند که ممکن است بودجه کمی داشته باشند، منطقی است که انتظار داشته باشیم که شیائومی قیمت رقابتی را هدف قرار دهد. جالب است که ببینیم شیائومی چگونه می‌تواند ویژگی‌ها و مشخصات قدرتمند دستگاه را با مقرون به صرفه بودن متعادل کند. برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.