بر اساس شایعات اپل در سال 2025 پروموشن 120 هرتزی را به آیفون های استاندارد می آورد

آیفون

خط تولید آیفون اپل قرار است در چند سال آینده ارتقاء بزرگی دریافت کند، زیرا شایعات حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا و فناوری LTPO را برای مدل های استاندارد آیفون خود معرفی کند. انتظار می رود این حرکت تجربه کاربری را روانتر و پاسخگوتر کند.

به گفته راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر، فناوری ProMotion که برای اولین بار در سال 2021 در مدل‌های آیفون 13 پرو معرفی شد، تا دو سال دیگر به مدل‌های استاندارد آیفون گسترش خواهد یافت. این به نمایشگر اجازه می‌دهد تا نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را برای پیمایش نرم‌تر و محتوای ویدیویی افزایش دهد و همچنین در صورت لزوم به نرخ تازه‌سازی کارآمدتری کاهش یابد. انتظار می رود این امر با معرفی فناوری صفحه نمایش کم مصرف LTPO به آیفون های استاندارد در سال 2025 امکان پذیر شود.

در حالی که مدل‌های آیفون 13 پرو می‌توانند تا 10 هرتز افزایش یابند، مدل‌های آیفون 14 پرو می‌توانند تا 1 هرتز پایین بیایند، که امکان نمایشگر همیشه روشن را فراهم می‌آورد و می‌تواند ساعت، ویجت‌ها، اعلان‌ها و کاغذدیواری صفحه قفل را حتی در زمانی که دستگاه در حالت قفل است، نمایش دهد. نقشه راه ارائه شده توسط یانگ نشان می دهد که “iPhone 17” و “iPhone 17 Plus” دارای ProMotion و نمایشگر همیشه روشن نیز خواهند بود.

نقشه راه یانگ برای نمایشگرهای آیفون

علاوه بر این، طبق نقشه راه یانگ، انتظار می‌رود اپل در آیفون‌های آینده فیس آیدی و دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش را نیز معرفی کند. این تحلیلگر به دقت بسیاری از جزئیات مربوط به نمایشگر را در مورد محصولات آینده اپل فاش کرده است، از جمله ProMotion که برای آیفون 13 پرو و مک بوک پرو عرضه می شود.

انتظار می رود معرفی نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا و فناوری LTPO شکاف بین نسخه استاندارد و نسخه پرو آیفون را افزایش دهد. با این حال، اعتقاد بر این است که اپل در نهایت این فناوری ها را به تمام مدل های آیفون خود اضافه خواهد کرد، همانطور که در گذشته با فناوری OLED و Dynamic Island انجام داده است.

در حالی که نسخه استاندارد ممکن است تا سال 2025 فناوری LTPO را معرفی نکند، این حرکت یک گام مهم رو به جلو برای خط تولید آیفون اپل است. این شرکت تحت فشار کاربران و رقبا برای معرفی نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا قرار گرفته است و انتظار می رود این یک حرکت مهم  برای فروش آیفون های آینده باشد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.