پیکسل واچ یک موفقیت بزرگ بدست آورده و گوگل را در جایگاه دوم در بازار گجت های پوشیدنی جهان قرار داده است. این شرکت از محصولاتی مانند سامسونگ، هوآوی و شیائومی گذشته است و تنها از غول فناوری کوپرتینویی اپل عقب مانده است.
بر اساس گزارش جدید Canalys، گوگل در سه ماهه چهارم 2022 رتبه دوم را برای سهم بازار بندهای پوشیدنی در سراسر جهان به دست آورد. گوگل در رده بازار “بند پوشیدنی” در رتبه دوم قرار گرفت. این شامل ساعتهای هوشمند، ساعتهای اولیه و بندهای پایه از تمام شرکتهای بزرگ فناوری است. شایان ذکر است، گوگل در سه ماهه چهارم سال 2022 با پیکسل واچ خود توانست 8 درصد از سهم بازار پوشیدنی ها را تصاحب کند. در مقایسه با این میزان، اپل 27.5 درصد سهم بازار را در اختیار دارد، در حالی که سامسونگ 5.9 درصد سهم دارد و در رتبه پنجم لیست قرار دارد.
گوگل ساعت پیکسل خود را تنها در 9 کشور به فروش می رساند، در حالی که اپل واچ در بیش از 60 کشور به فروش می رسد.
Canalys همچنین اشاره میکند که 16 درصد از رشد ساعتهای هوشمند با عرضه پیکسل واچ آن اتفاق افتاده است، که گوگل را به جایگاه دوم در بازار پوشیدنیهای جهان رساند. برخی ممکن است بگویند که این اولین محصول پیکسل واچ گوگل نیست و اعداد باید از 0 واحد باشند. خب نه. زیرا گوگل همچنین دارای خطوط تولیدی مانند Fitbit Sense، Versa و Inspire است که به صورت تجمعی به مجموعه گوگل اضافه می شوند.
طبق این گزارش، گوگل 880000 ساعت پیکسلی را در سه ماهه چهارم 2022 عرضه کرد که در مجموع 22 درصد از 4 میلیون محموله پوشیدنی گوگل است. با این حال، فروش تحت Google برای Fitbit یک فاجعه است و محمولهها برای این برند تا 25 درصد در سال کاهش یافته است، همه اینها به لطف محمولههای ضعیف Fitbit است. با بازگشت به گوگل، بزرگنمایی از غول های بزرگی مانند سامسونگ یک شاهکار خوب است، زیرا سامسونگ مدت زیادی است که در این بازی حضور داشته است.
علاوه بر این، گوگل پیکسل واچ خود را تنها در 9 کشور به فروش می رساند، در حالی که اپل پیشتاز در بیش از 60 کشور جهان است. سامسونگ ساعت های گلکسی خود را در حداقل 31 کشور به فروش می رساند. بنابراین، این آماری برجسته است و حضور ساعتهای گوگل را در چشم انداز نگه میدارند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.