گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 یکی از اولین دستگاه های سامسونگ بودند که به روز رسانی سیستم عامل اندروید 13 (One UI 5.0) را دریافت کردند. با این حال، تعدادی از کاربران از زمانی که آنها را به آخرین سیستم عامل به روز کرده اند، با برنامه Microsoft Intune Company Portal در تلفن های خود با مشکلاتی مواجه شده اند.
به طور خاص، کاربران نمی توانند هنگام ایجاد نمایه کاری برای تهیه BYOD ثبت نام را تکمیل کنند. سامسونگ اکنون راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است. این شرکت می گوید که این مشکل را از سمت سرور برطرف کرده است و به افراد توصیه کرده است که قبل از تنظیم نمایه کاری دستگاه های خود را راه اندازی مجدد کنند.
هنگامی که فرآیند ثبت نام را پس از راه اندازی مجدد گوشی شروع می کنید، به طور خودکار خط مشی دستگاه Android را دانلود می کند و پس از آن کاربران باید بتوانند ثبت نام را تکمیل کنند. اگر این کار جواب نداد، سامسونگ به مردم توصیه میکند که Android Device Policy را به صورت دستی از فروشگاه Play دانلود کرده و فرآیند ثبتنام را دوباره آغاز کنند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.